Etkisiz Eleman 1 ve X

ben matematikte bile ‘x’ i yalnız bırakırken içim cız ediyor
yanına 1 koyup çarpıyorum
1, çarpma işlemine göre etkisiz eleman da olsa ‘x’in yanında kıyak duruyor
yanınızda etkisiz eleman gibi de olsa dursun istediğiniz insanlar olur
yeter ki dursun dersin
iki çay söylersin
iki çay söylemek çok fiyakalı bir şeydir
herkes iki çay söyleyemez
ben söylüyorum
biri soğuyor
kimsenin çayını soğutmayın
bak! çayı soğuyunca insanın kalbi de soğuyor…

ben matematikte bile ‘x’ i yalnız bırakamıyorum içim cız ediyor
siz nasıl bir insanı yalnız bırakıp gidiyorsunuz
kalbim almıyor
siz ‘x’i boş verin
ben yanına 1 koyup çarparım
olmazsa silerim
zira insan silinmiyor
sevince
etkisiz eleman gibi de olsa bazı insanlar yamacında dursun istersin
iki çay söylüyorum
hiç gelen yoksa
soğuyorum
bazı şeyler mevsimsel normlar gibi
olabilirlik çıtası yükseliyor
gitmek gibi mesela
olsun
matematikte de oluyor bazen
değer veriyorsun, sonuç yanlış çıkıyor…

Yorum bırakın